هوای اصفهان ۵ درجه سردتر می‌شود/ خروج سامانه بارشی از استان

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوا به ویژه بیشینه در بیشتر مناطق استان گفت: با خروج سامانه از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه جو نسبتاً پایداری خواهیم داشت.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان طی امروز دوشنبه تا اوایل سه‌شنبه است.

وی افزود: بر این اساس شرایط افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش باران در مناطق سردسیر برف پیش‌بینی می‌شود و هشدار سطح زرد شماره ۸۰ نیز در این مورد صادر شده است، بنابراین با خروج سامانه از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه جو نسبتاً پایداری خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا به ویژه بیشینه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای ۴- سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 735179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.