دومین حادثه مرتبط با چهارشنبه پایانی سال /انفجار مواد محترقه در حال ساخت با ۳ فوتی و مصدوم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از رخداد دومین حادثه مرتبط با چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه انفجار منزل مسکونی توأم با حریق در در خیابان بهارستان غربی ملک‌شهر امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله مأموران این سازمان از ایستگاه‌های شش، ۱۸ و ۲۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران اعزامی پس از حضور در محل حادثه شاهد شعله‌های آتش در طبقه دوم بودند و در همین راستا ابتدا نسبت به اطفای حریق و سپس عملیات جست‌وجو و نجات اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد دو نوجوان و یک زن در طبقه دوم این منزل مسکونی در حال ساخت مواد محترقه بودند که دو نفر شامل یک زن و یک نوجوان بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند و دیگر مصدوم این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

شریعتی با بیان اینکه تنها ۲۵۰ گرم مواد محترقه می‌تواند موجب تخریب یک منزل مسکونی می‌شود و ترکش‌های آن نیز عواقب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به‌رغم توصیه‌های مکرر، شاهد رخداد دومین حادثه مرتبط با چهارشنبه پایانی سال با دو فوتی و یک مصدوم بودیم که انتظار می‌رود افراد نسبت به توصیه‌های ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 735178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.