مسیر برگشت آزادراه منجیل-رودبار از شهر عبور می‌کند

استاندار گیلان گفت: با توجه به اینکه معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون ارتباط مستقیم دارد، برای حفظ بازار، مسیر برگشت از شهر عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از باقی‌مانده آزادراه رشت-قزوین در محدوده منجیل به رودبار با بیان اینکه دولت سیزدهم اعتبار ویژه‌ای برای سرعت‌بخشی اجرا و تکمیل این پروژه آزادراه تعریف کرد، اظهار کرد: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین از پروژه‌های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال‌ها انتظار به ثمر نشست.

وی افزود: سفر آیت‌الله رئیسی به علت تداخل برنامه‌ها به گیلان لغو شد و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان به این استان سفر کند.

استاندار گیلان با قدردانی از همراهی، صبوری و تعامل مردم شهرستان رودبار در اجرای پروژه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی و همراهی اجتماعی در شهرستان رودبار سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را بالا برد.

عباسی با اشاره به طولانی شدن فرایند احداث قطعه باقی‌مانده آزادراه قزوین-رشت به دلیل شرایط توپوگرافی تصریح کرد: مشکل اصلی پیمانکاران در سال‌های گذشته مطالبات بود که به‌طور عمده از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت می‌شد، اما دولت سیزدهم هزار میلیارد تومان در سفر اول به گیلان برای دو پروژه راه‌آهن و آزادراه تخصیص داد.

وی با بیان اینکه پروژه آزادراه قزوین-رشت عیدی دولت سیزدهم به گردشگران است، گفت: با توجه به اینکه معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون ارتباط مستقیم دارد، سعی شده است با افتتاح این پروژه، بازار با مشکل مواجه نشود.

استاندار گیلان اضافه کرد: برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر عبور خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، ۸.۲ کیلومتر از آزادراه منجیل-رودبار با اعتباری بر ۲,۴۰۰ میلیارد تومان امروز با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، استاندار گیلان و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 735157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.