افزایش ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در استان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده امروز- دوشنبه بیست و یکم اسفند- در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر، این استان را در عرصه پدافند غیرعامل یکی از استان‌های مهم دانست و اظهار کرد: استان بوشهر به سبب وجود تأسیسات مهم و صنایع مهم از نقاط مهم و حساس کشور است که باید نسبت به تقویت پدافند غیرعامل در این استان توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر برگزاری رزمایش تخصصی پرتوی برای افزایش آمادگی در مقابله تهدیدات احتمالی گفت: افزایش آمادگی در برابر تهدیدات یکی از ضروریات است که رزمایش به این موضوع کمک می‌کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: این اعتبار که از محل سازمان انرژی اتمی ایران تأمین می‌شود باید برای تخصیص آن پیگیری لازم انجام شود.

محمدی‌زاده مراقبت از فیبر نوری و تأسیسات فشار قوی برق و مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاهای استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در آستانه عید نوروز تصمیمات لازم برای ایمنی جاده‌ها و کاهش ترافیک اتخاذ شده که لازم است پلیس راه و راهور و حمل و نقل جاده‌ای با استقرار نیروها در محل‌های مورد نظر تردد این خودروها را مدیریت کند.

وی با تأکید بر تقویت لجستیکی ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان بوشهر به ویژه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تصریح کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و افزایش انبارها مورد توجه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در بهره‌برداری از کشتارگاه دام گفت: برای مقابله با کم آبی در آستانه فصل گرما تدابیر لازم اندیشیده شده که تسریع در تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن‌های در دست ساخت از آن جمله است.

کد خبر 735111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.