تحقق ۱۰۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به این استان گفت: سال‌ جاری، هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، حمید جهانشاهی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در جلسه هم‌اندیشی فعالان بخش خصوصی حوزه عمرانی و اعضای شورای فنی استان که به منظور هم‌فکری و تعامل در موضوعات مربوط به شرکت‌های پیمانکاری و بررسی مشکلات موجود در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: مشاوران و پیمانکاران بازوان توانمند اجرایی دولت هستند و جایگاه ویژه‌ای در توسعه استان دارند و حمایت همه‌جانبه از آن‌ها از وظایف سازمان مدیریت است.

وی تسهیل مسیر توسعه استان را از رسالت‌های مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دانست و افزود: تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف و به جهت ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات به جامعه مشاوران و پیمانکاران خواهیم کرد.

جهانشاهی بررسی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و مشکلات موجود را از مهم‌ترین محورهای این نشست عنوان کرد.

وی تکمیل زیرساخت‌ها را یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران خراسان‌جنوبی برشمرد و با اشاره به تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان‌جنوبی، گسترش عدالت، عمران، آبادانی، تحقق اهداف توسعه پایدار و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در بخش‌های مختلف را از برنامه‌های محوری در مسیر توسعه دانست و متذکر شد: از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری در این راستا صورت گرفته که این مهم در نتیجه تلاش و حضور پیمانکاران در اجرای برنامه‌های عمرانی در مناطق مختلف و دور افتاده استان بوده است.

علیرضا عباس‌زاده، معاون استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: با وجود همه تنگناها و مشکلات، مطالبات انباشته پیمانکاران باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی تأکید کرد: این مسئله بارها مطرح شده، اما این درخواست تاکنون به صورت کامل مرتفع نشده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: یک سال در کنار هم با جدیت و در راستای توسعه خراسان جنوبی تلاش کردیم؛ امیدوارم پس از این نیز شاهد رونق کسب و کار در استان باشیم.

وی با بیان اینکه ما همه عضو یک گروه کاری با اهداف مشترک هستیم، گفت: با استفاده از توان شورای فنی برای رفع معضلات و مشکلات شما تلاش خواهیم کرد.

عباس زاده ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، با تأکید بر اینکه شورای فنی ظرفیت قانونی بسیار مناسبی برای تعاملات بین ما و بخش خصوصی است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببریم و امیدواریم با همراهی و همدلی اتفاقات مبارکی را برای استان رقم بزنیم.

کد خبر 735099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.