عملکرد شهرداری کرج در تحقق بودجه سالانه قابل قبول بوده است

شهردار کرج گفت: سال جاری در تحقق بودجه سالانه و متمم آن عملکرد قابل قبولی داشتیم و شاهد همکاری خوب شهروندان و سازندگان در پرداخت عوارض، مطالبات و انجام امور اداری و مالی مربوط به دریافت پروانه ساختمانی هستیم که ترافیک کاری بخش‌های مختلف را تشدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی صبح امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ طی بازدید از معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، که با هدف بررسی وضعیت فعالیت‌های این مجموعه در روزهای پایانی سال انجام شد، اظهار کرد: معاونت‌های شهرسازی و معماری و مالی و اقتصادی در ایام پایانی سال ترافیک کاری مضاعفی دارند که طبیعی است و انتظار می‌رود همکاران به‌خوبی پاسخگوی مراجعان باشند و با تمام توان و صبوری خدمات مربوطه را ارائه دهند.

وی افزود: طبق گزارشی که معاون ارائه کرد، شهرداری کرج سال جاری نیز در بحث تحقق بودجه سالانه و متمم آن عملکرد قابل قبولی ارائه کرده و شاهد همکاری خوب شهروندان و سازندگان در پرداخت عوارض، مطالبات و انجام امور اداری و مالی مربوط به دریافت پروانه ساختمانی هستیم و این موارد ترافیک کاری بخش‌های مختلف را تشدید کرده است.

شهردار عنوان کرد: آمادگی داریم تا در صورت نیاز و افزایش تعداد مراجعان، ساعات کاری را در روزهای پایانی سال در بخش‌های دارای ترافیک کاری را افزایش دهیم تا مراجعان خدمات لازم را توأم با رضایتمندی، سرعت و کیفیت مناسب دریافت کنند؛ هدف نهایی ما نشاندن لبخند رضایت بر چهره شهروندان است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار تعدادی از مراجعان موضوعات و دغدغه‌های خود را با شهردار کرج در میان گذاشتند که در راستای تسریع امور، دستورات لازم صادر شد و معاون مالی و اقتصادی نیز گزارشی از روند تحقق بودجه و متمم آن و روند خدمت‌رسانی به مراجعان در روزهای پایانی سال ارائه کرد.

کد خبر 735074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.