اسکیت ایران در وضعیت مطلوبی قرار دارد

بازیکن تیم‌ملی اسکیت بانوان گفت: فدراسیون اسکیت نخستین سال است که حمایت‌های بسیاری می‌کند و حتی پیش از اعزام به هانگژو وسایل مورد نیاز را در اختیار ورزشکاران قرار داد. به همین دلیل اعتقاد دارم وضعیت ورزش اسکیت در ایران مطلوب است‌.

رومینا سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بهترین سال اسکیت بود، چراکه پنج مرتبه به مسابقات اعزام شدیم و از سوی دیگر حمایت‌های بسیاری از ورزشکاران شد. برگزاری آئین تجلیل از ورزشکاران سبب می‌شود ما برای مسابقات بعدی خود انگیزه و روحیه لازم را داشته باشیم‌.

وی افزود: در اصفهان حمایت‌های لازم از رشته اسکیت وجود دارد و از نظر من تمام زیرساخت‌ها برای ورزشکاران فراهم است. فدراسیون اسکیت نیز نخستین سال است که حمایت‌های بسیاری می‌کند و حتی پیش از اعزام به هانگژو وسایل مورد نیاز را در اختیار ورزشکاران قرار داد، به همین دلیل اعتقاد دارم وضعیت ورزش اسکیت در ایران مطلوب است‌.

بازیکن تیم ملی اسکیت خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ برای کسب مدال طلا و رکوردشکنی تلاش خواهم کرد. در حال حاضر نیز تمرینات خود را پشت سر می‌گذارم با وجود اینکه باید ورزش و درس را با یکدیگر جلو ببرم، اما از طریق برنامه‌ریزی مناسب می‌توان در هر دو زمینه موفق بود.

کد خبر 735072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.