ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارها چهارشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس چهارشنبه _بیست‌وسوم اسفند_ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهد رفت.

تیم استقلال از ابتدای فصل تاکنون روی یک شیب ملایم رو به بالا در حال حرکت است. نکونام از مشکل تیم خود باخبر است و نداشتن وینگر را با حضور سه دفاع پر کرده است و با این حال که در حمله تعداد کمی را دارد، سعی می‌کند که با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

مهدی‌پور همیشه ضربات ایستگاهی را بدون در نظر گرفتن شخص خاصی، جایی می‌فرستد که بازیکنان تیم باید ضربه‌ای که به گل منتهی می‌شود را بزنند و مدافعان استقلال نیز وظیفه خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

این نوع عملکرد استقلال مختص به کرنرها نیست و آن‌ها در ضربات ایستگاهی، اوت‌ها و یک‌سوم‌ها همین عملکرد را دارند و این موضوع نشان می‌دهد که استقلال به‌واقع در ضربات ایستگاهی خطرناک است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

استقلالی‌ها از نقاط قوت خود باخبرند و نقاط ضعف را اینگونه جبران می‌کنند؛ در موقعیت‌های ایستگاهی آن‌ها از تعداد زیادی بازیکن در محوطه جریمه حریف برخوردارند که امکان حضور این تعداد بازیکن در جریان بازی نمی‌تواند این کار را انجام دهد زیرا که بازیکنان که سرعت داشته باشند، ندارد. استقلال با این عملکرد می‌تواند به هر تیمی که مقابل آن قرار می‌گیرد گل بزند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، گستاوو بلانکو و مارشویپوف

کد خبر 735061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر محمد سابکی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 1
    ۱۰۰در۱۰۰ استقلال میبره
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    پرسپولیس باخته💙