سه‌راه نظر، میدان پارکی می‌شود

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: قرار است سه‌راه نظر تبدیل به یک میدان پارکی می‌شود و به‌منظور تحقق آن پنج میلیارد تومان ردیف بودجه برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

محمد علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دو آلاچیق خانواده در محوطه سه‌راه نظر نصب می‌شود، اظهار کرد: ۲۰ نیمکت و سطل زباله نیز بر اساس مصوبه مبنی بر اینکه هر ۵۰ متر یک نیمکت باشد، نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماد سرو درخت گل در سه‌راه نظر نصب می‌شود، افزود: در طراحی فضای سبز تنها احداث نداریم، طبق طرح سازمان پارک‌ها برای این مکان به غیر از پیاده‌روها فضاسازی‌هایی انجام می‌شود که مناقصه آن انجام شده است و مراحل اجرایی سال آینده آغاز می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: تعدادی باغچه‌سازی و فضاسازی نیز با استفاده از بتن رنگی صورت می‌گیرد و به زیبایی این مکان افزوده می‌شود، اما منتظر تکمیل آزادسازی این مکان هستیم و به محض اینکه انجام شود، می‌توانیم کارهای نهایی را انجام دهیم.

علیجانی با بیان اینکه قرار است سه‌راه نظر تبدیل به یک میدان پارکی شود، تصریح کرد: آلاچیق‌ها تا قبل از عید در این مکان نصب می‌شود که برای این اقدام پنج میلیارد تومان ردیف بودجه برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: چهار میلیارد تومان از این اعتبار صرف خرید گل و گیاه، اجرای فضای سبز، خاک‌ریزی و لوله‌گذاری، مبلمان، اجرای روشنایی و زیباسازی و یک میلیارد دیگر برای عمران و پیاده‌روسازی هزینه می‌شود.

کد خبر 735044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.