باید سرمایه‌های گذشته را به نسل جدید معرفی کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از اقدامات جزیره‌ای پرهیز خواهیم کرد و با تمامی مجموعه‌ها همکاری لازم را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پوریا جلالی _یکشنبه بیستم اسفند _ در آئین بزرگداشت حکیم نظامی اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از اقدامات جزیره‌ای پرهیز خواهیم کرد و با تمامی مجموعه‌ها همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری را برای بزرگداشت مفاخر فرهنگ و هنر برجسته کشور و استان برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر غنی ایرانی در طول انقلاب شکوهمند اسلامی حفظ و برای ترویج آن اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و هویت اصیل ایرانی را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه نباید مانعی برای پاسداشت آداب و رسوم و فرهنگ و هنر این یک سرزمین باشد، عنوان کرد: در کشورهای همسایه اگرچه پیشرفت‌هایی صورت گرفته اما زبان و فرهنگ آنها تحت تأثیر فرهنگ کشورهای دیگر قرار گرفته است.

جلالی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست با توجه به حوزه فرهنگی آن را در طول سالیان حفظ و برای پویایی آن تلاش کند.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ یکی از ارکان اقتدار کشور است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با وجود بررسی تمامی شرایط کشور اما به حوزه فرهنگ توجه ویژه دارند و مشاهده می‌کنید که با اهالی فرهنگ و هنر از کتاب، موسیقی، شعر و ادبیات جلسات پیوسته‌ای را برگزار و نکات خود را اعلام می‌کنند.

به گزارش ایمنا: در این نشست تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی کرمانشاه به امضا رسید

کد خبر 735018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.