برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ملایر ویژه ایام نوروز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر در جلسه ستاد خدمات سفر استان ویژه ایام نوروز با اشاره به مبارک بودن تلاقی و تقارن دو رویداد باستانی و ملی با بهار قرآن گفت: این ایام فرصت بسیار مغتنمی است برای تحکیم پیوند عمیق آیین های بومی و دینی و انءشاالله به جهت این همزمانی نوروز زیباتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عباس خدابخشیان امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مراسمات و برنامه‌های فرهنگی در این ایام می‌بایست با رنگ و بوی ماه مبارک رمضان باشد و رعایت کامل شعائر دینی بر همه ما یک تکلیف است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ها با محوریت تلاوت و انس با قرآن کریم باید توسط تمام ارگان‌های متولی به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر ادامه داد: در کنار برنامه‌های قرآنی شاد و متنوع فرهنگی، نظافت عمومی معابرشهری و روستایی، ایجاد کمیته‌های استقبال از مسافرین نوروزی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با برنامه‌های مستمر، نظافت بوستان‌ها، مساجد و سرویس‌های بهداشتی عمومی، لکه‌گیری و خط کشی معابر باید مد نظر شهرداری، دهیاری‌ها و نهادهای خدمات رسان باشد.

خدابخشیان اضافه کرد: آمادگی کامل همه ارگان‌ها برای پذیرایی از مسافرین نوروزی، فضاسازی و نصب المان‌های مناسب بخصوص نوری با موضوعیت نوروز و ماه مبارک رمضان بایستی به صورت جدی پیگیری شود.

کد خبر 734963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.