نصب چهار سامانه نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: چهار سامانه نظارت تصویری جدید و ۳۲ دوربین نظارتی تصویری در تمامی محورهای استان با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، منصور نصرتی امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار سامانه نظارت تصویری جدید و ۳۲ دوربین نظارتی تصویری در تمامی محورهای استان با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان نصب خواهد شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال‌جاری عملیات ارتقا و جابجایی سامانه توزین در حال حرکت محور مهاباد-میاندوآب با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این مدت شش سامانه عکسبرداری در محورهای مواصلاتی استان با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان نصب شد.

نصرتی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه دوم سال‌جاری ۲۴ مجوز سامانه عکسبرداری جدید نیز اخذ و در سال آینده نصب خواهد شد، ادامه داد: ارتقا و تعویض سنسورهای سامانه توزین در حال حرکت محور ارومیه_مهاباد در رشکان با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان تهیه و تعویض می‌شود.

وی تصریح کرد: بهره برداری از نقشه جامع سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای ( ITS) در نرم افزار ITS و تجهیز اتاق سرور اعم از خرید سرور، ups و سوئیچ در مجموع با هزینه ۳.۵ میلیارد تومان از دیگر اقدامات اداره کل در ۶ ماهه دوم سال جاری است.

نصرتی همچنین در خصوص برنامه مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳ نیز خاطرنشان کرد: اورهال سامانه‌های ۹ گانه حمل و نقل جاده‌ای جهت خدمات رسانی، کلیه کارگاه‌های جاده‌ای از ۲۴ اسفند سال جاری در سامانه ۱۴۱ از جمله این اقدامات است که توسط مرکز مدیریت راه‌های استان اجرا می‌شود.

کد خبر 734941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.