درخشش ورزشکاران اصفهان جای افتخار دارد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:افتخار می‌کنیم که در مسابقات آسیایی هانگژو تمام نفرات اعزامی از استان اصفهان بودند، همچنین حضور احسان حبیب آبادی در رأس کادرفنی تیم ملی به عنوان فرد اصفهانی جای تقدیر و افتخار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد مرادی امروز _ یکشنبه بیستم اسفند _ در مراسم تجلیل از قهرمانان اسکیت اظهار کرد: رشته اسکیت در استان اصفهان زبانزد است و افتخار می‌کنیم که در مسابقات آسیایی هانگژو تمام نفرات اعزامی از استان اصفهان بودند. ضمن اینکه حضور احسان حبیب آبادی در رأس کادرفنی تیم ملی به عنوان فرد اصفهانی جای تقدیر و افتخار دارد.

وی افزود: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۸ پروژه نیمه تمام ورزشی را به ۷۳ پروژه کاهش دادیم. باید اشاره کنم استخر چادگان و استخر ورزنه افتتاح شده است و سایر پروژه‌ها نیز در آینده تکمیل خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: آنچه که در هیئت اسکیت استان اصفهان به چشم می‌خورد همدلی است و بی‌شک این اتحاد سبب شده جامعه اسکیت اصفهان دست به افتخار آفرینی بزند. ناگفته نماند که حمایت از ورزشکاران اسکیت به ویژه از سوی خانواده‌ها نقش بسزایی در افتخار آفرینی آن‌ها دارد.

وی ادامه داد: ورزش اهمیت بالایی دارد چراکه مقبولیت مردم جامعه را به همراه دارد، باید به ورزش استان و کشور بها داده شود چراکه مردم ما به شور و نشاط اجتماعی نیاز دارند.

کد خبر 734908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.