مرکز «سلام» از مهاجرت جوانان جلوگیری می‌کند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مرکز تسهیل کسب و کار «سلام» از مهاجرت طبقه خلاق و نیروی کار جلوگیری می‌کند، گفت: این مرکز نخستین فضایی بوده که به‌عنوان فضای کار اشتراکی تعریف شده است، همچنین این فضا تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی شهر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یک‌شنبه بیستم اسفند_ در آئین آغاز به‌کار مرکز تسهیل کسب و کار «سلام» اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم تسهیل‌گر جوانان شهر باشیم.

وی افزود: موضوع کارآفرینی به سایر شهرها نفوذ پیدا کرده است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ در شورای اسلامی شهر نیز ستاد کارآفرینی شهرداری اصفهان نهادینه شد، تاکید کرد: خانه جوان نیز به‌عنوان مرکزی در راستای ارتقا مهارت کارآفرینی در شهر احداث شد.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه مجموعه جهان نما به‌عنوان فضای کار اشتراکی تعریف شده است، گفت: مجموعه اشتراکی دیگری روبه‌روی هتل عباسی تعریف شده است.

وی ادامه داد: مرکز تسهیل کسب و کار سلام به‌عنوان فضای کار اشتراکی در مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تعریف شده است، همچنین این فضا تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی شهر دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری نیز در این زمینه باید تسهیل‌گر باشد، خاطرنشان کرد: مراکزی همچون مرکز تسهیل کسب و کار سلام از مهاجرت طبقه خلاق و نیروی کار جلوگیری می‌کند.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه افراد توانمند نیز باید در این فضا شرکت کنند و یاری‌رسان جوانان باشند، گفت: ظرفیت‌های بسیاری در شهر برای شهروندان وجود دارد، همچنین بسیاری از املاک شهرداری نیز باید در اختیار فضای کار اشتراکی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرار داریم مرکز تسهیل کسب و کار سلام دانش و تجربیات به اشتراک گذاشته شود، افزود: این مرکز باید به یک الگو تبدیل شود تا دیگر مناطق شهر نیز از این مرکز الگوبرداری کند.

کد خبر 734905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.