افزایش ساعات کار اداری منطقه ۷ اصفهان تا پایان ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: با هدف افزایش سرعت در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، ساعات کاری این منطقه در روزهای پایان سال افزایش پیدا کرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعات کاری این منطقه از روز سه‌شنبه بیست‌ودوم تا روز دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند سال جاری (به جز پنج‌شنبه‌ها) از ساعت ۰۷:۲۰ الی ۱۶:۰۰ خواهد بود.

وی افزود: روزهای پایان سال، همواره شاهد حضور تعداد زیادی از شهروندان در شهرداری بوده‌ایم و بنا به درخواست آن‌ها، فرایند خدمت‌رسانی این منطقه افزایش پیدا کرده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، پیشگیری از توقف فرآیندهای اداری و تسهیل در چرخه خدمت‌رسانی از جمله اهداف افزایش ساعات کاری در این منطقه است.

سلطان‌آقایی با اشاره به حجم بالای درخواست شهروندان درباره ساماندهی آسفالت معابر گفت: پیمانکار منطقه در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی تا آخرین روز سال موظف به اجرای پروژه‌ها و اقدامات خواهند بود و تاکید منطقه نیز بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی خاصه در حوزه لکه‌گیری و آسفالت معابر است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته تمام عوامل شهرداری در باغ فدک ادامه داد: در حوزه ستاد اسکان باغ فدک نیز تمام توان شهرداری منطقه بسیج شده تا شرایط این مجموعه به بهترین شکل، آماده میزبانی از مسافرین نوروزی است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام همکاران شهرداری منطقه به‌دلیل زحمت مضاعفی که با افزایش ساعات کاری متحمل خواهند شد، عذرخواهی می‌کنم و از زحمات همکاران قدردانی خواهیم کرد.

کد خبر 734883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.