بهادری جهرمی: جلسه فوق العاده دولت برای بررسی جداول بودجه صبح امروز تشکیل شد

سخنگوی دولت با اشاره به موضع دولت در خصوص روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز جلسات فوق العاده دولت برای ارایه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی بهادری جهرمی» در گفت‌وگویی با اشاره به موضع دولت در خصوص روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حاشیه جلسه فوق العاده هیأت دولت برای تسریع در تصویب جداول بودجه هستیم.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه قانون برنامه هفتم توسعه باید بررسی و تصویب می‌شد، عملاً دولت باید منتظر می‌ماند تا قانون برنامه هفتم ابلاغ شود و سپس سند بودجه امسال را به عنوان اولین برش سند بودجه قانون برنامه هفتم توسعه ارایه کند، هنوز هم برنامه هفتم نهایی نشده و دولت سعی کرد برای تسریع در این کار جلسات فوق العاده برای لایحه بودجه تشکیل دهد.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت بخش اول لایحه بودجه را تقدیم کرد امیدوار بودیم رسیدگی به بودجه در چند نوبت کاری بررسی شود که بخش اول قبل از انتخابات نهایی شود اما برخی جلسات تشکیل نشد همچنان منتظر هستیم تا بخش اول آماده شود.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: با این حال چون می خواستیم در کار تسریع شود از امروز جلسات فوری دولت تشکیل شد و جلسات دولت برای بررسی جداول ادامه دارد دولت آمادگی دارد بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کند.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم با همکاری مجلس با جلسات بدون تعطیلی سند بودجه ۱۴۰۳ را نهایی کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر نیازی به راهکارهای قانونی دیگر نیست.

منبع: ایرنا
کد خبر 734880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.