۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
دستگیری سارق طلا فروشی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق طلا فروشی و بدل‌انداز سابقه‌دار با چهار فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره نیابت قضائی از شهرستان بندرعباس مبنی بر اینکه یک سارق سابقه‌دار اقدام به بدل‌اندازی و سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر «بندرعباس» کرده است، پیگیری موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس پس از چندین شبانه‌روز اقدامات فنی، اطلاعاتی و کارآگاهی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را به همراه هم‌دستش در محل مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۸ گرم طلا، ۳۶ رشته زنجیر بدل و یک دستگاه ترازوی توزین طلا کشف شد، ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه، متهم به چهار فقره سرقت از شهرستان‌های بندرعباس، فیروزآباد، استهبان و ارسنجان اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: سارق ۳۱ ساله که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان یزد و بندرعباس نیز بوده است به همراه هم‌دست ۴۲ ساله‌اش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 734851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.