آماده‌باش ایستگاه‌های ۵۸گانه اورژانس چهارمحال‌وبختیاری در چهارشنبه آخر سال

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال همه ۵۸ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری چهارمحال‌وبختیاری در آماده‌باش کامل هستند .

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال گذشته در چهارمحال‌وبختیاری ۱۱ نفر مصدوم شدند که مصدومیت جدی نداشتند.

وی افزود: حدود ۴۴ درصد از این مصدومان در سنین ۶ تا ۱۸ سال بوده‌اند که لازم است والدین در این روز فرزندان خود را تنها نگذارند و بیشتر مراقب آن‌ها باشند.

رئیس مرکز اورژانس استان با بیان اینکه قطع عضو یک آسیب جبران‌ناپذیر است، تصریح کرد: ۲۹۹ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال در کشور رخ داده است که توصیه می‌شود که از گذاشتن وسایل منفجر در جیب و نگهداری آن به شدت خودداری شود.

شمسی‌پور اضافه کرد: یکی از آسیب‌های شایع در این روز ترکش‌های ناشی از مواد محترقه هستند که معمولاً به چشم افراد آسیب می‌زنند.

وی با بیان اینکه با رعایت مسائل ایمنی شب عید خود را تلخ نکنیم، تاکید کرد: در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال همه ۵۸ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری استان در آماده‌باش کامل هستند و البته امیدواریم که در این ایام حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

کد خبر 734842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.