آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز به خرمشهر

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ورودی‌های اهواز در اولویت قرار دارد گفت: باند دوم جاده اهواز به خرمشهر یک طرح ملی است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مهرداد بذرپاش امروز _ یکشنبه بیستم اسفند_ در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز به خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم جاده اهواز به خرمشهر یک طرح ملی است که تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری رسد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده نمایند.

وی افزود: این طرح در ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری اجرایی خواهد شد، علاوه بر آن با توجه به اینکه ورودی شهرها جزو نقاط پرتصادف هستند، ورودی شهر اهواز و خرمشهر در اولویت قرار گرفتند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۶۰ کیلومتر مابقی جاده اهواز به خرمشهر نیز فاز به فاز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بذرپاش در ادامه به طرح کمربندی غرب اهواز اشاره و ابراز امیدواری کرد: بخشی از کمربندی غرب اهواز را تا تابستان سال آینده وارد مدار کنیم، با اتمام این محور ۱۲ کیلومتری، رینگ دور اهواز تکمیل و محور اهواز - خرمشهر به راحتی و بدون نیاز به عبور از شهر اهواز از مسیر حمیدیه طی می‌شود.

بذرپاش تاکید کرد: اجرای این طرح به کاهش سوانح جاده‌ای، خلوت تر شدن محور اهواز و سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.

کد خبر 734841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.