هوشمندسازی میادین میوه و تره‌بار کردستان در اولویت‌ قرار گیرد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: با توجه به مدیریت سنتی بازار میوه و تره‌بار در سنندج ضروری است که اجرای طرح هوشمندسازی میادین در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، هادی روشن، امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در بازدید از میدان میوه و تره‌بار سنندج اظهار کرد: با توجه به مدیریت سنتی بازار میوه و تره‌بار در سنندج ضروری است که اجرای طرح هوشمندسازی میادین در اولویت کاری قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر نظارت قیمت‌ها، افزود: غرفه‌داران در بحث قیمت‌ها و کیفیت محصولات، باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و قیمت‌ها بر اساس درجه‌بندی محصولات ارائه شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان تصریح کرد: در حال حاضر از نظر کمی و کیفی در حوزه عرضه میوه و تره‌بار در استان کردستان مشکلی وجود ندارد و با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، خرما با قیمت مصوب برای تنظیم بازار در استان توزیع و عرضه می‌شود.

روشن خاطرنشان کرد: اولویت ما در بازار میوه و تره بار استان کردستان اجرای طرح هوشمندسازی است زیرا این مهم باعث یکسان سازی قیمت‌ها و پایش و نظارت کامل و دقیق بر میادین میوه و تره‌بار استان می‌شود.

وی اضافه کرد: باید زیرساخت‌ها را برای نظارت کنترل قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مهیا کنیم که تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل اتاق اصناف، اتحادیه میوه تره‌بار با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان تاکید کرد: ساماندهی بازار می‌تواند به کنترل قیمت‌ها و عرضه محصولات با کیفیت منجر شود و تحقق این مهم نیز می‌تواند به رشد تولید و حمایت از کشاورزان و تحقق حقوق مصرف کنندگان کمک کند.

کد خبر 734837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.