پاسخ شهرداری اصفهان درباره قصور خدمات شهری در روز ۲۲ بهمن قانع‌کننده نبود

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محرز است که خدمات شهری در روز ۲۲ بهمن مقصر است، اطلاعات و ابلاغیه‌ها این موضوع را نشان می‌داد و پاسخی که داده شد قانع‌کننده نبود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: تعدادی تذکر از طریق رئیس شورای شهر به شهردار ارائه کردیم که هشت مورد از ۱۲ مورد برگشته است. در خصوص بعضی پاسخ‌ها قانع نشده‌ام و در اولین فرصت طبق قانون باید در جلسه علنی یا تلفیق مورد بحث قرار گیرند.

وی افزود: در خصوص سفر خارجی دو نفر از پرسنل شهرداری سوال شد، توضیح خوبی داده شد، اما نگفتند چرا این سفر را در سامانه شفافیت قید نکردند.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استخدام حجمی برادر یکی از مدیران در یکی از سازمان‌ها سوال دیگری بود، شرح واقعه که خود آن را نوشته بودم برای من نوشتند، گویا دوستان یا مصوبات شورا را قبول ندارند یا باید می‌نوشتند که این موضوع مربوط به طرح شفافیت و منع استخدام درجه اول هست یا نیست.

وی اظهار کرد: همچنین در خصوص یکی از مهندسان پاک‌دست سوال کردم که چرا او را در اختیار کارگزینی قرار دادید، اما پاسخ مناسب داده نشد، این در حالی است که نیرویی با سابقه بالا که می‌توان به سلامت نفس و توانایی‌هایش قسم خود را کنار گذاشته‌اند.

مصور اظهار کرد: درباره تبدیل وضعیت و استخدام دو نفر دیگر در یکی از سازمان‌ها سوال کردم که پاسخ در خصوص یک نفر قانع‌کننده بود، اما در خصوص یک نفر دیگر، پاسخ قانع‌کننده نبود.

وی ادامه داد: محرز است که خدمات شهری در روز ۲۲ بهمن مقصر است، اطلاعات و ابلاغیه‌ها این موضوع را نشان می‌داد و پاسخی که داده شد قانع‌کننده نبود.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خصوص متخلفان و بازداشت شدگان نیز سوالی در خصوص نتایج پرسیدم، پاسخ داده شد که چون سیر قضائی دارد نمی‌توان مکتوب کرد، اما مسئولان امر گزارش دهند که روند کار چگونه پیش می‌رود و مانع کار چیست.

وی بیان کرد: درباره تعهد تبدیل وضعیت ایثارگران پاسخ داده شد، اما از آن قانع نشدم. در پاسخ گفتند ۵۲۲ نفر متقاضی مشمول بوده که از ۴۳۲ نفر تعهد گرفتیم، سوال این است که اگر تعهد درست بوده چرا از همه نگرفتند و اگر غلط بوده است، چرا از این تعداد گرفتند و استدلال لازم در این خصوص را نمی‌دانم.

کد خبر 734817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.