میزان ماندگاری مسافر در خراسان شمالی افزایش پیدا کند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به موفقیت استان در ماندگاری مسافر طی نوروز گذشته گفت: میزان ماندگاری مسافران طی سال جاری نیز باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در آئین آغاز طرح ترافیکی نوروزی اظهار کرد: خراسان شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در ایام نوروز را دارد.

وی افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی، با هدف تأمین آرامش خاطر و امنیت مسافران، آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از تلاش تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار مؤثر خواهد بود.

حسین نژاد با بیان اینکه سال گذشته خراسان شمالی از استان‌های موفق در زمینه ماندگاری مسافران بود، گفت: سال جاری نیز با تأمین امنیت، استفاده از ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش پیدا کند تا از این طریق شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان باشیم.

کد خبر 734793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.