مانور نشانه‌سازی خط ۴ بی‌آرتی فرهنگ‌سازی برای استفاده از اتوبوس است

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مانور نشانه‌سازی خط چهار اتوبوس تندرو در راستای فرهنگ‌سازی برای استفاده از این خط است، گفت: این مانور از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به مدت چهار روز در ایستگاه‌های منتخب خط چهار اتوبوس تندرو برگزار می‌شود.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مانور نشانه‌سازی خط چهار اتوبوس تندرو ادامه موضوع گالری شهری از بهمن سال جاری در زمینه استفاده از اتوبوس تندرو است.

وی افزود: قرارگاهی به نام هماهنگی فعالیت‌های کاهش آلودگی شهرداری اصفهان از آذر سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است تا از حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری و فرهنگی بتواند اقداماتی برای کاهش آلودگی هوا شهر با محوریت خط چهارم اتوبوس تندرو انجام دهد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: پس از تبلیغات محیطی گالری شهری در بهمن سال جاری، موضوع مانور نشانه‌سازی خط چهار اتوبوس تندرو از نوزدهم تا بیست‌ودوم اسفند آغاز شد.

مانور نشانه‌سازی خط ۴ بی‌آرتی فرهنگ‌سازی برای استفاده از اتوبوس است

سجادزاده با بیان اینکه در این مانور از تعدادی شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان در راستای فرهنگ‌سازی برای استفاده از این خط اتوبوس تندرو استفاده شد، گفت: این مانور از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به مدت چهار روز در ایستگاه‌های منتخب خط چهار اتوبوس تندرو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یک اتوبوس از اتوبوس‌های این خط برای این مانور مناسب‌سازی شده است و همراه با صوت و تبلیغاتی نسبت به فرهنگ‌سازی در راستای استفاده شهروندان از این خط اتوبوس، اقدام می‌کند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این چهار روز مانور همزمان شاهد توزیع انواع بروشورهای خط چهار اتوبوس تندرو هستیم، خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ هزار بروشور بین خانه‌ها، بانک‌ها، مدارس و اماکن دولتی در محدوده ۲۰ کیلومتری این خط اتوبوس تندرو توزیع می‌شود.

کد خبر 734789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.