برپایی نمایشگاه قرآنی در بجنورد با ۳۱ غرفه

معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی گفت: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم اسفند در مصلای بجنورد ️با ۳۱ غرفه در زمینه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباس سرشته امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در نشست خبری اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم اسفند در مصلای بجنورد با ۳۱ غرفه و شرکت ۱۷ ناشر و کتاب‌فروشی برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه‌های این نمایشگاه در زمینه کتب دینی، محصولات فرهنگی، همچنین لباس‌های اسلامی هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی ادامه داد: نمایشگاه قرآن در بجنورد از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ دایر است و افراد می‌توانند به آن مراجعه کنند.

سرشته با بیان اینکه کرسی‌های تلاوت قرآن و سخنرانی نیز هر شب در این نمایشگاه دایر است، تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که تداعی و نمایش قصه‌های قرآنی، طرح‌های حفظ و طرح استعدادیابی از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم، دوشنبه ساعت ۱۹:۰۰ در مصلای با حضور امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود: شش مؤسسه و انتشارات خارج از استان نیز با نمایشگاه قرآن کریم همکاری دارند و آثار خود را به اشتراک می‌گذارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بنیاد پژوهش‌های آستان قدس، انتشارات سنگر کتاب و انتشارات فانوس اشاره کرد.

کد خبر 734756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.