آماده‌سازی زیرساخت ۵۴ هزار قطعه زمین برای طرح ملی مسکن

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان شناسایی و آماده‌سازی شده است، گفت: باور مدیریتی مسئولان برای خانه‌دار کردن مردم و تحقق چهار میلیون مسکن باید به‌سرعت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در آئین آغاز عملیات اجرایی و آماده‌سازی ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری ۳۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: نرخ رشد جمعیت در بعضی شهرهای استان خوزستان از میانگین کشوری بسیار بالاتر است که امیدوارم این موضوع الگویی برای سراسر ایران باشد.

وی افزود: در کشورهایی که جوانی جمعیت وجود ندارد، ناامیدی و افسردگی به همه بخش‌های آن جامعه رسوخ می‌کند، باید تلاش می‌کنیم طبق دستور رئیس‌جمهور خدمت‌گزار خوبی برای همه مردم باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمام مدیران باید در خدمت مردم باشند و این موضوع در عملکرد وزیر راه و شهرسازی بسیار نمایان است، ابراز امیدواری کرد: باور مدیریتی مسئولان برای خانه‌دار کردن مردم و تحقق چهار میلیون مسکن باید به‌سرعت اجرایی شود.

حسینی‌محراب ادامه داد: باور مدیران برای حل مسکن مردم بسیار مهم است و از این طریق می‌توان مشکلات را رفع کرد، تاکنون ۵۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان شناسایی و آماده‌سازی شده و کارهای زیرساختی آن در حال انجام است.

کد خبر 734735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.