عنوان چهارمی و جام اخلاق لیگ برتر برای تکواندو مس کرمان

پس از چهار دور رقابت‌های سنگین و سخت در مسابقات لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، تیم مس کرمان با کسب عنوان چهارمی و تصاحب جام اخلاق این رقابت‌ها، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو در سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۰ تیم دمنده، بارمان ابزار و یراق توسن، زاگرس جنوبی، پالایش نفت، شهرداری ورامین، میکس پلاس، یزدان، دانشگاه آزاد، پاس، مس کرمان و نزدیک به ۲۰۰ تکواندوکار آزاد (در مجموع) به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین با ۵۳۱ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم زاگرس جنوبی با ۵۱۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم پالایش نفت آبادان نیز با ۴۵۱ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد، تیم تکواندو مس کرمان نیز پس از این سه تیم با ۲۸۶ امتیاز در جایگاه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت و جام اخلاق این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.

در هفته پایانی این رقابت‌ها و در اوزان مختلف، آرین ابراهیم‌زاده، ابولفضل زندی و حسین محمدخانلو از تیم مس کرمان به جمع چهار تکواندوکار نهایی رقابت‌های خود رسیدند.

تیم تکواندو مس کرمان پیش از این در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز در جایگاه چهارمی رقابت‌ها قرار گرفته بود تا بدین ترتیب به کار خود در بازی‌های این فصل پایان دهد.

کد خبر 734722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.