آماده‌باش ۲۰۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از بیستم اسفند، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _یکشنبه بیستم اسفند _در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در کرمانشاه از امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ هم‌زمان با سراسر کشور اظهار کرد: این پیش‌فروش هم به صورت اینترنتی و هم در پایانه شهید کاویانی به عنوان پایانه اصلی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت برای ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام خواهد شد، افزود: ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز در ایام نوروز و به صورت حضوری و غیرحضوری قابل خریداری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چنانچه در بعضی مسیرها تقاضا زیاد باشد و بلیت تمام شود، ظرفیت اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

کهریزی درباره افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی عنوان کرد: اگرچه هر سال به‌طور معمول افزایش قیمت بلیت را برای ایام نوروز داریم، اما سال جاری هنوز دستورالعملی برای افزایش قیمت‌ها نداشته‌ایم و چنانچه قیمت‌ها بالا برود، تفاوت قیمت آن پیش از سفر از مسافران اخذ خواهد شد.

وی تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری کرمانشاه که برای ایام نوروز در آماده‌باش هستند را ۱۷۶ دستگاه اتوبوس، ۸۳۱ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰۷ دستگاه سواری اعلام کرد و ادامه داد: ۲۲۹۰ راننده مسافری پای کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: در کنار آماده‌باش ناوگان و رانندگان، پایانه‌ها نیز آماده پذیرش و جابه‌جایی مسافران نوروزی هستند و به‌صورت مستمر بر فعالیت ناوگان و پایانه‌ها نظارت خواهد شد.

کد خبر 734681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.