تصادف پژو ۲۰۶ با تریلر ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد پژو ۲۰۶ با تریلر در بزرگراه شهید همت دو فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تصادف در بزرگراه همت اظهار کرد: این حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت نرسیده به خروجی بزرگراه چمران امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ ساعت ۳:۲۱ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای آتش‌نشانی برای امدادرسانی به حادثه مذکور افزود: دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه تریلر که بار میلگرد داشت، در کنار بزرگراه متوقف بود و فردی به رانندگان دیگر توقف تریلر را با علامت هشدار می‌داد که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با دو سرنشین مرد به شدت با فردی که توقف تریلر را اطلاع‌رسانی می‌کرد، برخورد کردند و این مرد مسن به گوشه بزرگراه پرتاب می‌شود و در دم فوت می‌کند.

وی ادامه داد: خودرو ۲۰۶ به قسمت عقب تریلر برخورد می‌کند و بخش زیادی از خودرو زیر تریلر قرار می‌گیرد، آتش‌نشانان خودرو را از زیر تریلر خارج می‌کنند و رهاسازی دو مرد جوان حبس شده در خودرو نیز انجام می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: طی این حادثه یک مرد جوان ۳۵ ساله نیز جان خود را از دست می‌دهد و سرنشین دیگر خودروی ۲۰۶ که مردی حدود ۴۰ سال بود به‌شدت مصدوم و برای انجام اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد، همچنین ساعت ۵:۱۲ عملیات به پایان رسید.

تصادف پژو ۲۰۶ با تریلر ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت + عکس

کد خبر 734657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.