مدیریت شهری در دریافت کمک‌های دولتی با مشکل مواجه است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تأمین منابع مالی و دریافت کمک‌های دولتی همچون گذشته با مشکل مواجه بودیم، اما تلاش کردیم پروژه‌های شهر طبق برنامه پیش برود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم در ساعات پایانی این ماه مورد رحمت الهی قرار بگیریم و با بخشش و مغفرت وارد ماه مبارک رمضان شویم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ سالی پرکار و پرزحمت برای دولت و مردم بود؛ ما نیز به عنوان مدیریت شهری تلاش کردیم در حد بضاعت و توان خود به حل مشکلات شهر بپردازیم و آنچه شایسته مردم است انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام تلاش اعضا بر این بود که ضمن حضور در کمیسیون‌ها و جلسات مختلف نسبت به مشکلات اشراف پیدا کنند و برای مصوباتی که به نفع مردم باشد تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه لوایح درآمدی سال آینده، بودجه، اصلاحیه‌های بودجه به همت شورای شهر انجام شده است، افزود: تمام مواردی که لازم است در هیئت انطباق بررسی شود ارسال شده است و در طول سال نیز تعامل خوبی بین دو مجموعه برقرار بود تا ابعاد لوایح مشخص شود.

نورصالحی با اشاره به مصوبه شورا در زمینه بهای خدمات و عوارض بیان کرد: تلاش کردیم که این نرخ‌ها کمتر از تورم رشد کند، از فرماندار اصفهان نیز درخواست کردیم که این لوایح تا قبل از پایان سال در هیئت انطباق مصوب شود که در ابتدای سال، نرخ‌ها در سیستم رایانه‌ای بارگذاری و از نخستین روزهای سال جدید اجرا شود.

وی با اشاره به رکود و تورم موجود و تلاش دولت برای کنترل نقدینگی و رشد قیمت‌ها خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای کسب درآمد از یک سو و از سوی دیگر برای هزینه‌کرد مناسب تلاش زیادی کرد، ما در تأمین منابع مالی و دریافت کمک‌های دولتی همچون گذشته با مشکل مواجه بودیم اما تلاش کردیم پروژه‌های شهر طبق برنامه پیش بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اجرای پروژه‌های ۱۴۰۳ از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شده است تا اقدامات لازم برای عملیاتی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها از ابتدای سال آغاز شود و حداکثر استفاده از ظرفیت زمانی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۳ برای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، مدیریت شهری، دولت و مردم سال پررونقی باشد و به انتظارات بحق مردم جامه عمل پوشانده شود.

نورصالحی با اشاره به ظلم مضاعف استکبار جهانی نسبت به مردم غزه گفت: این جنایات، تلخ‌ترین اتفاق چند ماه اخیر بوده است، نسل‌کشی، گرسنگی و آوارگی در فلسطین با کمک بسیاری از کشورهای همراه صهیونیست ایجاد شده است که امیدواریم با ورود به ماه مبارک رمضان این ظلم به پایان برسد.

کد خبر 734656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.