لزوم جمع‌آوری معتادین متجاهر در ایام نوروز و ماه رمضان

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان طرح جامع نوروزی به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و ساماندهی معتادان متجاهر و همچنین موضوع تأمین منابع مالی و مقابله با کشت گیاهان ممنوعه بررسی شد.

فرهاد زیویار اظهار کرد: در این جلسه دستور کار جمع‌آوری معتادین متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان بررسی شد که به استناد این مصوبه و تأکیدی که از طرف دبیرخانه مرکزی شورای مبارزه با مواد مخدر ابلاغ شده است، ظرفیتی در استان تشکیل و آن هم کسب مجوز ماده ۱۶ برای نگهداری معتادین بود.

وی افزود: اعتبارات لازم پس از تصویب و در مراحل اجرایی با توافقاتی که انجام شده است از طرف استان تأمین خواهد شد و امیدواریم بخشی از این معضل اساسی مرتفع شود.

استاندار لرستان در رابطه با مقابله با کشت گیاهان ممنوعه گفت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی طرح‌هایی دارند که بناست مورد اجرا واقع شوند.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور فرماندار خرم آباد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، معاون دادستان، فرمانده انتظامی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد.

کد خبر 734633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.