مهم‌ترین تحولات اجتماعی و فرهنگی در مسجد شکل گرفته است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: مسجد از صدر اسلام تاکنون محل اجتماعات و حرکت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بوده و فقط کارکرد عبادی ندارد، امروز نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحولات اجتماعی، سیاسی، هنری و فرهنگی در مسجد شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی عصر امروز _شنبه، نوزدهم اسفند_ در جمع فعالان کانون‌های مساجد اظهار کرد: ولایتمداری جزو مهم‌ترین مقوله‌هایی است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد و باید فعالان کانون‌های مساجد، مسجد را طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سنگر دانسته و در تحقق این امر پیشگام باشند.

وی افزود: مسجد از صدر اسلام تاکنون محل اجتماعات و حرکت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بوده و فقط کارکرد عبادی ندارد، امروز نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحولات اجتماعی، سیاسی، هنری و فرهنگی در مسجد شکل گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: فعالان کانون‌های مساجد نباید منتظر بخشنامه، دستورالعمل و آئین‌نامه باشند، بلکه برای آبادانی محله، مسجد و منطقه در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی و سایر اقدامات فرهنگی، پیشگام و پیشقدم باشند.

باقلاچی اظهار داشت: آنچه که موجب کاهش مشکلات در جامعه می‌شود همدلی و هم‌افزایی بین آحاد ملت است و در این مسئله نیز فعالان کانون‌های مساجد باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشته باشند.

کد خبر 734585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.