برنامه عملیاتی ۱۴۱۰ به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه عملیاتی ۱۴۱۰ قرار بود تهیه و به شورا ارسال شود، با توجه به اینکه اول سال آینده فرصت بیشتری برای تحلیل این برنامه خواهیم داشت، امیدوارم این برنامه به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در نشست مدیران شهری با موضوع مروری بر عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین سیاست‌های سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرداری مجموعه متنوعی از کار و تلاش است که اگر هدفمند حرکت کند، فراتر از آنچه اعداد و ارقام می‌گوید، بابت تلاش‌ها و زحمات رضایت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما ممکن است روزمره باشد، در زندگی شهروندان، تأثیر بزرگ خواهد داشت، افزود: سال گذشته با تلاش مدیریت شهر اقدامات خوب، ارزشمند و تأثیرگذاری انجام شده است، اما مرور آن به صورت دقیق‌تر بر عهده معاونت برنامه‌ریزی است که عملکرد همه اجزا و بخش شهرداری را تحلیل و گزارشی به مدیران ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: علت آن بخش‌ها که کمتر موفق بوده، باید مشخص شود، اما در مجموع وظیفه دارم از سوی شورای اسلامی شهر از همه مدیران شهری تشکر کنم.

وی گفت: بودجه سال آینده با وقت‌گذاری شورا و شهرداری هدف‌گذاری شده است، مهم‌تر از تحلیل عملکرد سال ۱۴۰۲، سال پیش‌رو است و رفع نقاط ضعف سال جاری تا بتوانیم سال پیش‌رو را با موفقیت جلو برویم.

نورصالحی با اشاره به اینکه مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها در برنامه‌ریزی برای اینکه سال ۱۴۰۳ را با موفقیت پشت سر بگذاریم، توانمند هستند، تصریح کرد: همه می‌دانیم که تأمین منابع مالی شهرداری از روز نخست آغاز می‌شود و تا پایان اسفند ادامه دارد، بنابراین باید به‌صورتی برنامه‌ریزی کنیم که منابع به‌موقع تأمین شود، در این راستا مدیریت منابع به گونه‌ای باشد که از ظرفیت کل سال بهره ببریم، به‌طور قطع هر مدیر در حوزه خود باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

وی با اشاره به تأمین منابع و مدیریت مصارف در شهرداری گفت: امیدوارم پایان سال نتیجه رضایت‌بخشی را رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: لازم است تلاش کنیم تا به اهدافی که برای سال ۱۴۰۳ گذاشتیم برسیم، البته انتقاداتی به شورا و شهرداری شده مبنی بر اینکه بودجه را بیشتر از ظرفیت سازمان بستید، اما به نظر من و به اذعان فعالان اقتصادی، ظرفیت شهر و شهرداری اصفهان چندین برابر این عدد و کاملاً دست یافتنی و تحقق پذیر است.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی ۱۴۱۰ قرار بود تهیه و به شورا ارسال شود، با توجه به اینکه اول سال آینده فرصت بیشتری برای تحلیل این برنامه خواهیم داشت، امیدوارم این برنامه به شورا ارائه شود.

کد خبر 734563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.