بیش از ۳ هزار و ۱۸۱ تن کالای اساسی آماده توزیع برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان، در راستای تنظیم بازار این ایام بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر جهت توزیع اختصاص داده شده است.

امید جهان نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان، اظهار کرد: توزیع کالاهای اساسی از انبارها و مراکز ذخیره سازی استاندارد میان عاملین مجاز توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده است و به صورت مستمر تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار ماه ضیافت الهی و ایام پایانی سال بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج هندی دانه بلند و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر در حال توزیع می‌باشد و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این بازه زمانی نمی‌باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اهمیت تأمین امنیت غذایی استان و جلوگیری از هر گونه التهاب قیمت کالاهای اساسی افزود: کارکنان این اداره کل در ایام تعطیل نوروز به صورت کشیک مستمر آمادگی دارند برنج و شکر مورد نیاز بازار را در اختیار عاملین مجاز توزیع قرار دهند.

جهان نژادیان خاطرنشان کرد: برنج‌های هندی دانه بلند در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و شکر نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار عامیلن مجاز توزیع قرار خواهد گرفت.

کد خبر 734528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.