توقیف بیش از ۱۰۰ کامیون با اجرای طرح مبارزه با قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای باد آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود (قاچاق کالا و …) هستند، مقابله خواهد کرد، اظهار کرد: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد، در اجرای این طرح استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تصریح کرد: در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر اینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می‌سازند، خاطرنشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و ارز، سوخت، کالای اساسی و احتکار را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان گذارند.

کد خبر 734525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.