برای عرضه سوخت ایام عید نوروز آمادگی کامل داریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در تعطیلات نوروز پیش‌رو همچون سال‌های گذشته بر روند سوخت‌رسانی مطلوب در جایگاه‌های عرضه سوخت به‌خصوص در محورهای مهم مواصلاتی نظارت کامل خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحجت مدنی، ظهر امروز_ شنبه نوزدهم اسفند_ در نشست با جایگاه‌داران استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم توجه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل برای عرضه سوخت نوروزی ۱۴۰۳ آمادگی کامل دارد.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در کلیه مجاری عرضه منطقه افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی، عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG این منطقه از اوایل اسفند آغاز شد و مالکان جایگاه‌ها باید به طور منظم در جایگاه‌ها حضور فعال داشته و نسبت به کنترل فعالیت جایگاه و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین نظارت مستمر داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اعزام گروه‌های بازرسی و کنترل و نظارت به مجاری عرضه گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی تمامی جایگاه‌ها به‌صورت مستمر مورد پایش و بازرسی قرار خواهند گرفت.

مدنی در ادامه تاکید کرد: آمادگی همه جایگاه‌ها، نظافت عمومی، تکریم ارباب رجوع، رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌ها، آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات بسیار الزامی است.

مدیر منطقه اردبیل در پایان افزود: مالکان جایگاه‌ها حتماً به موقع فرآورده‌های مورد نیاز را خریداری کنند.

کد خبر 734521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.