اقدامات شهرداری‌ها برای تفکیک زباله از مبدا کافی نبوده است

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات شهرداری‌ها در خصوص تفکیک زباله از مبدا مفید بوده است، اما کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی اظهار کرد: شهرداران در خصوص بودجه سازمان، پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب ارسال کنند.

وی افزود: شهرداری جاجرم و چناران شهر در خصوص عقد قرارداد آماده‌سازی و محوطه سازی نهضت ملی مسکن با سازمان به میزان ۲۷ هکتار پیگیری داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: موضوع گردشگری چناران شهر و سرمایه‌گذاری در محدوده شهری توسط سازمان با همکاری چناران‌شهر صورت پذیرد.

رشیدی خطاب به شهرداران استان گفت: باید در راستای رفع مشکلات سازمان همیاری به مثابه یک خانواده با هم همکاری و تعامل داشته و برای تشویق و انگیزه همکاری شهرداری‌ها با سازمان همیاری کمیته تخصیص با برنامه‌ریزی سازمان مدیریت نسبت به افزایش تخصیص ملی شهرداری‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به موضوع پسماند و تفکیک زباله از مبدا گفت: اقدامات شهرداری‌ها در خصوص تفکیک زباله از مبدا مفید بوده اما کافی نبوده است و باید کار محله به محله در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک به صورت کامل انجام شود.

رشیدی در خصوص ایجاد درآمد پایدار به شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند و در راستای ایجاد درآمد در کارگروه‌های مختلف مساعدت خواهیم کرد.

کد خبر 734479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.