آغاز عرضه کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و عید نوروز در نمایشگاه خرم‌ آباد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در نمایشگاه بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۱۴۰ غرفه کالاهای مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان، بهمن جعفری در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی استان‌های هم‌جوار برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۱۴۰ غرفه کالاهای مورد نیاز را ارائه می‌کنند، افزود: پوشاک، خشکبار، گوشت و مرغ، کالاهای موردنیاز شب عید از قبیل شیرینی و آجیل را از جمله کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه است.

جعفری با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی نسبت به بازار به فروش می‌رسند، افزود: بازرسان اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع و عرضه غرفه‌ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه در مرکز استان، در هفت شهرستان دیگر استان این نمایشگاه برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروشگاه بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از عصر دیروز آغاز به‌کار کرده است تا بیست‌وهشتم اسفند از ساعت ۱۰ آماده عرضه کالا به مردم خواهد بود و با توجه به پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در سطح عرضه نداریم.

کد خبر 734473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.