سند آسیب‌های اولویت‌دار خراسان شمالی تدوین شده است

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی از تدوین سند آسیب‌های اولویت‌دار استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در شورای اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: سیاست‌گذاری، هماهنگی دستگاه‌ها و وحدت رویه در برنامه‌ها در مقابله با معضلات اجتماعی از مهم‌ترین اهداف این شورا است.

وی افزود: شناخت وضع موجود در ابعاد مادی و معنوی و شاخص‌بندی و برنامه‌ریزی باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آسیب‌ها به صورت دائمی وجود دارد، باید خروجی برنامه‌ها به صورت یک فرایند، دائم رصد و کنترل شود و برنامه‌ها باید اصلاح شود تا وضعیت آسیب‌ها به حداقل برسد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر برنامه‌ریزی جامع برای پیشگیری و کاهش از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها برنامه جامع و مدون پیشنهادی خود را با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، رسیدن به وضعیت مطلوب و ایجاد تحول در این زمینه برای سال ۱۴۰۳ اعلام کنند تا هماهنگی‌های بین دستگاهی و هم‌افزایی انجام شود.

طاهر رستمی، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه با بیان اینکه سند آسیب‌های اولویت‌دار در استان تدوین شده است، گفت: این سند به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است تا با اقدامات هماهنگ و جلوگیری از کار جزیره‌ای شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

رستمی اضافه کرد: سال جاری با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص یافت و تاکنون ۱۶ دستگاه از این اعتبارات استفاده کردند.

کد خبر 734466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.