ورود سامانه بارشی از دوشنبه به چهارمحال‌وبختیاری/ پیش‌بینی وزش باد شدید برای امروز

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از اوایل صبح روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی به چهارمحال‌وبختیاری وارد خواهد شد که در پی ورود این سامانه، بارش باران‌ و برف، وزش باد شدید، کولاک و کاهش دید را در استان شاهد خواهیم بود که در این خصوص هشدار هواشناسی سطح زرد نیز صادر شده است.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای فردا عصر و شب _بیستم اسفند_ بارش خفیف برف و باران برای ارتفاعات منطقه کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز و فردا گاهی وزش باد در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

وی افزود: دیروز هم وزش باد شدید را در استان شاهد بودیم که وزش باد در ایلبگی با ۹۷ کیلومتر بر ساعت بیشتر از سایر نقاط استان بود بیشینه سرعت وزش باد در شهرکرد ۶۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

نوروزی ادامه داد: از اوایل صبح روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی به استان وارد خواهد شد که در پی ورود این سامانه، بارش باران و برف، وزش باد شدید، کولاک و کاهش دید را در استان شاهد خواهیم بود. که در این خصوص هشدار هواشناسی سطح زرد نیز صادر شده است.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان تصریح کرد: شدت این بارش‌ها برای نیمه غربی استان به خصوص اردل و کوهرنگ خواهد بود و این سامانه بارشی اوایل روز سه‌شنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز فارسان، سورشجان و بلداجی با دما منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان بودند، همچنین ایستگاه شهرکرد دمای کمینه دو درجه بالای صفر را به ثبت رساند.

معصومه نوروزی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود کسانی که قصد مسافرت به مناطق غربی استان را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دارند، حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر 734463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.