احداث دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشتهارد از احداث دو دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای این پروژه در شش ماه اول سال آینده به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن مهدی‌پور ظهر امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه از احداث دو دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه سه راهی اخترآباد در این محور یکی از نقاط حادثه‌خیز بود و در طول سال شاهد وقوع تصادف در این محدوده بودیم، طی بازدیدهای انجام شده و با هماهنگی پلیس راه استان مقرر شد دوربرگردان این سه راهی مسدود و به دو کیلومتر جلوتر منتقل تا مدیریت تردد و سرعت وسایل نقلیه در این محدوده تسهیل شود.

وی افزود: دوربرگردان دوم نیز در محدوده بهشت علی به سمت اشتهارد احداث می‌شود تا تردد کسانی که به زیارت اهل قبور می‌روند در مسیر بازگشت راحت‌تر انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشتهارد با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از دی سال جاری آغاز شده و با استفاده از ظرفیت امانی اداره‌کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای البرز در حال اجراست، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و فصل سرما اجرای پروژه در حال حاضر متوقف شده است و بلافاصله با بهبود شرایط آب و هوایی دوباره شروع به کار می‌کنیم.

مهدی‌پور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای این پروژه در شش ماه نخست سال آینده به پایان می‌رسد، گفت: ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش اداره راهداری شهرستان اشتهارد یکی از اولویت‌های مهم است تا کاربران جاده‌ای با خیال آسوده در راه‌ها تردد کنند.

کد خبر 734461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.