پروژه‌های آبی مشهد باید در سطح ملی مطالبه‌گری شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه‌های آبی مشهد و استان باید در سیاست‌گذاری‌های راس کشور، به‌ویژه مجلس شورای اسلامی و در حوزه تخصصی آن، یعنی کمیسیون عمران باید مطالبه‌گری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سیدحسین علوی‌مقدم، امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در جلسه با مدیرعامل شرکت آبفای مشهد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر، مربوط به حوزه زیرساخت‌های آبی و موضوعات آب مشهد است، اظهار کرد: پروژه‌های آبی مشهد و استان باید در سیاست‌گذاری‌های رأس کشور، به‌ویژه مجلس شورای اسلامی و در حوزه تخصصی آن، یعنی کمیسیون عمران باید مطالبه‌گری شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نماینده‌های مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی را باید در کمیسیون عمران مجلس داشته باشیم، گفت: بی‌شک از این طریق می‌توان در حوزه آب و پایدار کردن منابع آب مشهد قدم‌های موثرتری برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: پروژه‌هایی چون ایجاد تصفیه‌خانه‌های محلی، شبکه جداسازی آب شرب از آب خام و دیگر پروژه‌های حوزه آبی مورد تاکید شوراست و باید با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شود.

کد خبر 734398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.