اهدای بیش از ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از اهدای ۲۰۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های استان در سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در آئین اهدای ۷۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان کهگیلویه، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به خدمات کمیته امداد از زمان تأسیس تاکنون اظهار کرد: امام خمینی (ره) به دلیل کمک به مستضعفان و فقرا در همان ابتدای دوران انقلاب کمیته امداد را تأسیس کردند و این نهاد توانست در این دوران از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات ارزنده را به مردم ارائه دهد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۲۰۶۵ جهیزیه در استان توزیع شد که از این تعداد ۹۵ جهیزیه در سطح بخش چاروسا توزیع شد و هرکس ازدواج کند کمتر از یک تا دو ماه جهیزیه برای آنها تهیه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای اشتغال زوج‌ها برنامه داریم، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی به زوج‌ها ارائه می‌شود و امیدواریم که بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: کار دولتی بسیار کم است و باید برای تسهیلات اشتغال‌زایی زیربناها آماده شود تا مردم به‌خصوص جوانان مشکل نداشته باشند.

مبشری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از چهار هزار شغل ایجاد کردیم و آمادگی داریم این تعداد را افزایش دهیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۷۰۰ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اهدا شد که این‌ها گوشه‌ای از خدمات کمیته امداد از میلیون‌ها خدماتی است که تاکنون انجام داده است.

کد خبر 734397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.