افزایش ۳۰ درصدی زائران راهیان نور در خوزستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی باید به جابه‌جایی زائران کمک کنند، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد آمار زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر که در منطقه عملیاتی اروند هستیم، بیش از ۱۵۰ اتوبوس حامل زائران وجود دارد، متناسب با آن در سایر مناطق عملیاتی نیز مملو از زائران راهیان نور است با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان هستیم روزهای پایانی ماه شعبان، فشردگی خاص خود را دارد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده تعداد زائران نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است با این حال اگر دستگاه‌های دولتی وسایل نقلیه را در اختیار زائران قرار دهند، آمار افزایش بیشتری پیدا می‌کنند با این حال نسبت به سال گذشته تعداد زائران حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ادامه داد: برای سال آینده باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود و اگر بتوانیم دانش‌آموزان و دانشجویان را منتقل کنیم، تعداد زائران عدد بزرگی خواهد بود، با این حال همه این‌ها را مدیون ایثارگران خون شهدا هستیم که در مناطق شهید، مفقودالاثر و مفقودالجسد شدند و ما آزادی را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 734393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.