کوله‌بار تجربه روی دوش ربیعی سنگینی می‌کند!

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی نتوانست سه امتیاز دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر را به حساب خود واریز کند که اشتباهات بازیکنان با تجربه این تیم صدای اعتراض محمد ربیعی را نیز بالا برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هرچند که ذوب‌آهن نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را خوب شروع نکرده است، اما با این حال همین ذوب‌آهن هم در خارج از خانه تیمی بسیار خطرناک برای رقبای خود خواهد بود و تجربه نشان داده است که تیم ربیعی همیشه بیرون از اصفهان نتایج بهتری نسبت به بازی‌هایش در استادیوم فولادشهر به ثبت رسانده است. شکست خانگی در برابر ملوان و پرسپولیس هواداران گاندوها را به این سمت برده بود که تیمشان می‌تواند بیرون از اصفهان باز هم موفق ظاهر شود و همین موضوع موجب شده بود تا در روزی که ذوب‌آهنی‌ها چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خودشان را هم در اختیار نداشتند، باز هم با امید به پیروزی به دیدار هوادار تهران بروند و اگر کمی دقت چاشنی کار شده بود، ذوب‌آهن می‌توانست به یک برد بزرگ نیز دست پیدا کند.

با این حال مهم‌ترین تصویری که در این دو روز اخیر از بازی هوادار و ذوب‌آهن در رسانه‌ها منتشر می‌شود فریادهای اعتراضی محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن بر سر شایان مصلح، مدافع چپ تیمش است که با یک خطای بی‌مورد و ناشیانه در دقایق پایانی یک پنالتی به هوادار هدیه داد و فرصت برد تیمش را گرفت. مصلح در اولین بازی دور برگشت هم پنالتی خودش در برابر ملوان را هدر داد تا انزلی‌چی‌ها انتقام شکست دور رفت را از ذوب‌آهن بگیرند.

ربیعی آن‌قدر از عملکرد مصلح شاکی بود که با به‌کار بردن و تاکید روی کلمه «تجربه» در جمله‌اش می‌خواست به شایان مصلح بفهماند که از بازیکنان باتجربه تیمش در این دقایق حساس انتظار بیشتری داشته است.

البته فقط مصلح عامل از دست رفتن برد ذوب‌آهن نبود و اخراج کمال کامیابی‌نیا، دیگر بازیکن باتجربه این تیم هم عاملی برای ده‌نفره شدن نماینده فوتبال اصفهان و افزایش فشار از جانب تیم هوادار بود که منجر به تبدیل برد به تساوی شد و به‌طور قطع ربیعی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن حق دارد که از دو بازیکن باتجربه تیمش این‌چنین شاکی باشد.

ذوب‌آهن سالری جا با بودجه آنچنان زیادی بسته نشده و مصدومیت‌های متوالی هم دست ربیعی و کادرش را برای استفاده حداکثری از بازیکنان تیمش بسته است، در این شرایط انتظار می‌رود که بزرگ‌ترهای تیم در روزهای حساس بتوانند تیمشان را به سمت پیروزی هدایت کنند و نشان دهند که عبارت «کوله‌بار تجربه» نه‌تنها روی نیمکت، بلکه درون زمین هم کاربرد دارد و همان‌طور که بازیکنانی مثل روزبه چشمی و امید عالیشاه این روزها در ترکیب تیم‌های سرخابی نقشی محوری را ایفا می‌کنند، حداقل انتظار از بازیکنان باتجربه ذوب‌آهن این است که اگر کمکی به تیمشان نمی‌کنند حداقل درون زمین این‌قدر ضعیف و بی‌مسئولیت بازی نکنند تا سنگینی این کوله‌بار پر از تجربه کمر ربیعی و تیمش را در این فشردگی مسابقات لیگ خم نکند.

کد خبر 734392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.