آماده‌باش ایستگاه‌های یازده‌گانه آتش‌نشانی اراک در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال، ایستگاه‌های یازده‌گانه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

محسن فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان ویژه روزهای آخر سال و مراسم چهارشنبه سوری اظهار کرد: ۲۶ اکیپ ثابت و سیار عملیاتی در سطح شهر مستقر هستند.

وی از آماده‌باش کامل ایستگاه‌های یازده‌گانه و استقرار ۲۶ اکیپ ثابت و سیار عملیاتی در سطح شهر در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: این آموزش‌ها با تمرکز روی مدارس، توسط آتش‌نشانان و آتش‌نشانان داوطلب در تمام مدارس سطح شهر در حال اجرا است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: از آنجا که معتقد هستیم بیشترین قشر آسیب‌پذیر نوجوانان و کودکان هستند، به این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

فضلی تصریح کرد: تولید و انتشار بروشور، انیمیشن و موشن‌گرافی آموزشی، انجام مصاحبه در صداوسیما و نصب بنرهای هشداردهنده در سطح شهر از دیگر برنامه‌های این سازمان، ویژه چهارشنبه آخر سال و جلوگیری از ایجاد حوادث است.

وی با اشاره به احتمال افزایش آتش‌سوزی‌ها در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به احتمال افزایش حوادث حریق به‌طور قطع سرعت عمل آتش‌نشانان در پاسخگویی را مدنظر داریم و در شب چهارشنبه‌سوری نیز تیم‌های عملیاتی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای، آماده امدادرسانی هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: تمام آتش‌نشان‌ها حتی نیروهایی که شیفت نیستند، فراخوان خواهند شد.

کد خبر 734359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.