۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
اقدامات دبی برای رمضان ۱۴۰۳

دبی با هدف به تصویر کشیدن مجموعه‌ای از رویدادها و فعالیت‌هایی که ماهیت ماه مبارک رمضان را نشان می‌دهد، از یک راهنمای دیجیتالی رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دبی راهنمای تعاملی جدیدی را راه‌اندازی کرده است که ساکنان و بازدیدکنندگان را در مقاصد مختلف و در مراسمی که طی ماه مبارک رمضان در سراسر این شهر برگزار می‌شود، راهنمایی می‌کند. این راهنما با عنوان «رویدادهای رمضان در دبی» بخشی از کمپین «رمضان در دبی» است که اوایل این هفته توسط شورای رسانه‌ای دبی راه‌اندازی شد و تلاش‌های نهادهای مختلف را ادغام می‌کند تا شور و شادی جشن‌های رمضان را به مردم سراسر شهر منتقل کند.

این راهنمای دیجیتال فهرستی جامع از جاذبه‌ها و رویدادهای سراس دبی از جمله سنت‌های سنتی ماه رمضان، جشن‌ها و فعالیت‌های دوستدار خانواده را ارائه می‌دهد.

راهنمای رویدادهای رمضان در دبی

رمضان زمان تأمل معنوی، در کنار هم بودن و جشن گرفتن است و هدف دبی از راه‌اندازی راهنمای «رویدادهای رمضان در دبی» این است که مجموعه‌ای از رویدادها و فعالیت‌هایی را که ماهیت این ماه خاص را به تصویر می‌کشد، به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه دهد. این راهنما به‌عنوان نقشه راهی برای قلب و روح ماه رمضان در دبی عمل می‌کند که روح وحدت، جشن و غنی‌سازی فرهنگی را برای مردم، خواه در حال کاوش در بازارها و مشارکت در فستیوال‌های شلوغ ماه رمضان یا زمان صرف غذاهای لذیذ و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

اقدامات دبی برای رمضان ۱۴۰۳

مقاصد مختلف فهرست‌شده در راهنما نشان‌دهنده تنوع گسترده پیشنهادهای فضای باز و سرپوشیده دبی است که تجربه منحصربه‌فردی را فراهم و آن را به بهترین شهر برای زندگی تبدیل می‌کند.

راهنمای رویدادهای رمضان در دبی طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های دوستدار خانواده را به نمایش می‌گذارد که برای ایجاد لحظات ارزشمند با هم بودن طراحی شده‌اند و محیطی را ایجاد می‌کنند که در آن افراد می‌توانند با هم پیوند برقرار و خاطراتی ماندگار را خلق کنند. در این راهنما فهرستی از مکان‌های شلیک توپ رمضان ارائه شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند شروع سنتی افطار را در آنجا تجربه کنند.

راهنمای یادشده همچنین بازارها و جشنواره‌های هیجان‌انگیز ماه رمضانی را نشان می‌دهد که در سراسر شهر برگزار می‌شود و فرصت‌هایی را برای لذت بردن از غذاهای سنتی، خرید هدایای دست‌ساز منحصربه‌فرد و لذت بردن از سرگرمی‌های زنده و آتش‌بازی ارائه می‌دهد.

این راهنما در راستای تعهد دبی به حمایت از مشاغل خانگی همچنین فهرستی از کافه‌ها و رستوران‌ها را در بر می‌گیرد که بخشی از شبکه موسوم به «با افتخار از دبی» هستند و روح کارآفرینی دبی را به نمایش می‌گذارند و به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهند که از ظروف و نوشیدنی‌های محلی لذت ببرند.

راهنمای رویدادهای رمضان در دبی علاوه بر تجربیات فرهنگی و خرید، تقویمی از رویدادهای ورزشی را نیز ارائه می‌دهد که در ماه رمضان برگزار می‌شود و خانواده‌ها را به فعال ماندن و شرکت در رقابت‌ها و چالش‌های دوستانه تشویق می‌کند.

اقدامات دبی برای رمضان ۱۴۰۳

کد خبر 734357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.