بهشت سکینه کرج آماده زائران اهل قبور است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از اجرای برنامه‌های متعدد در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران اهل قبور در پنجشنبه و جمعه پایان سال خبر داد.

محمد محمودی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از برگزاری نشست مشترک با مدیران شهری برای پنجشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بهشت سکینه (س) پنجشنبه و جمعه پایان هر سال میزبان هزاران نفر از زائران اهل قبور است، افزود: هر سال تلاش خود را در مسیر ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به کار می‌گیریم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه با به‌کارگیری تمام تجهیزات و توان و ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور زمینه رضایتمندی آن‌ها را فراهم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آئین پنجشنبه پایان سال یک رسم قدیمی است و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گیرند.

محمودی‌نژاد تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای تردد روان خودروها و جلوگیری از بروز گره ترافیکی از هفته‌های گذشته انجام شده است که لکه‌گیری و آسفالت معابر آرامستان و اطراف از آن جمله است.

وی گفت: در این میان چادرهای هلال‌احمر و اورژانس در محوطه آرامستان بهشت سکینه (س) مستقر خواهند بود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: با توجه به بار ترافیکی در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت سکینه (س) و نبود امکان تردد روان آمبولانس اورژانس برای حضور در محل مورد نظر، این اقدام در راستای ارائه سریع خدمات به بیماران انجام خواهد شد.

کد خبر 734355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.