سهم ۱۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی آذربایجان‌غربی از تسهیم عوارض در سال‌ جاری

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی از پرداخت بیش از ۱۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی عوارض به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و عشایر استان طی ۱۱ ماه سال‌ جاری خبر داد.

جعفر پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سهم آذربایجان‌غربی از تسهیم عوارض، افزایش ۷۰ درصدی داشته است.

وی افزود: عوارض وصول شده از محل مالیات بر ارزش افزوده در هر استان برای عمران و آبادانی همان منطقه و توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع بیش از ۱۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی عوارض پرداخت شده در استان، بیش از شش هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال، سهم شهرداری‌ها، بیش از سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال سهم فرمانداری‌ها و بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال سهم عشایر آذربایجان‌غربی شده است.

پورمختار با اعلام اینکه شهرستان ارومیه طی ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۳,۲۹۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده درآمد داشته است، ادامه داد: از این مبلغ، نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها، بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۷۰ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۵۰ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان شده است.

کد خبر 734328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.