تکمیل پروژه فاضلاب آستارا و رفع مشکل ترافیکی لوندویل در اولویت است

منتخب مردم آستارا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه فاضلاب شهری آستارا و رفع مشکل ترافیکی لوندویل در اولویت برنامه‌های شهرستان است.

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: شهر توریستی و گردشگرپذیر آستارا با دارا بودن هم‌زمان دو مرز آبی و خاکی با کشور جمهوری آذربایجان، گمرک، اسکله، بندر، راه‌آهن و حمل‌ونقل و ترانزیت کالا ظرفیت بسیار بالایی در رونق اقتصادی منطقه و کشور دارد.

وی افزود: طی چهار سال گذشته مشکلاتی در حوزه حمل‌ونقل ترانزیت کالا در آستارا ایجاد شد که امیدوارم با بتوانیم رفع این مشکلات، اشتغال جوانان بیکار شهرستان را در بخش‌های خصوصی فراهم کنم.

منتخب مردم آستارا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه چهار ساله خود گفت: پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله فاضلاب شهری آستارا، پل رو گذر راه‌آهن و کمربندی شهر، سد لاستیکی، تصفیه خانه آب چلوند، بیمارستان لوندویل و احداث مجموعه ورزشی و رفع مشکلات ترافیکی این شهر در دستور کار قرار دارد.

داداشی با بیان اینکه شهرستان آستارا در بخش آب شرب شهری و روستایی با مشکل مواجه است، تصریح کرد: با تکمیل سد لاستیکی و تصفیه‌خانه آب چلوند، مشکلات آب شرب شهرستان رفع می‌شود.

وی پسماند را یکی دیگر مشکلات بزرگ شهرستان دانست و گفت: برنامه‌ریزی و رفع مشکلات حوزه شهری جز وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر است، اما تلاش خواهم کرد با جذب اعتبارات مورد نیاز در این حوزه به ویژه قیر رایگان، شهرداری بتواند خدمات مطلوب برای شهروندان ایجاد کند.

منتخب مردم آستارا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حضور باشکوه و حماسی مردم آستارا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با همراهی مردم و همفکری نخبگان بتوانیم آبادانی و پیشرفت شهرستان آستارا را فراهم کنیم.

به گزارش ایمنا، ولی داداشی موفق شد با کسب اعتماد مردم و اخذ ۱۶ هزار و ۴۷۴ رأی مأخوذه بار دیگر به عنوان نماینده منتخب شهرستان مرزی بندر آستارا وارد مجلس شورای اسلامی شود.

داداشی نمایندگی مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم را در سابقه خود دارد.

کد خبر 734313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.