داور پنالتی درست به نفع آلومینیوم اراک را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در دیدار امروز داور بازی یک پنالتی درست برای تیم میزبان گرفت، اما از پنالتی درست برای تیم ما چشم‌پوشی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مجتبی حسینی امشب -جمعه هجدهم اسفند- در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال شمس‌آذر اظهار کرد: چیزی که قرار بود و من آن را متوجه شدم، باخت ما در این دیدار بود که در نهایت باختیم.

وی اضافه کرد: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم، چون خلق موقعیت‌های زیادی در نیمه اول ایجاد شد، البته تیم حریف نیز در نیمه اول موقعیت‌هایی نیز داشت و لازم است که این برد را به تیم شمس آذر تبریک بگویم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه تیم ما ۱۷ روز از رقابت‌های لیگ برتر با توجه به تعویق دیدار هفته گذشته ما با تیم هوادار از این بازی‌ها دور بود، تصریح کرد: همه عوامل دست به دست هم داد تا تیم ما در برابر شمس آذر قزوین شکست بخورد.

حسینی ادامه داد: در دیدار امروز داور بازی یک پنالتی درست برای تیم میزبان گرفت، اما از پنالتی درست برای تیم ما چشم‌پوشی کرد که الآن صحبت کردن در مورد آن هم فایده‌ای ندارد.

وی یادآور شد: متأسفانه بدعتی در فوتبال ما پایه‌ریزی شده که یک داور بازنشسته را کنار تیم قرار می‌دهند، ما هرکجا بازی می‌کنیم یک داور بازنشسته را در کنار تیم حریف می‌بینیم.

کد خبر 734306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.